marți, 3 mai 2011

FAZELE PROCESULUI DE VANZARE

1. Planificarea vanzarii
2. Stabilirea obiectivelor
3. Vanzarea in sine
4. Administrarea
5. Evaluarea
6. Servicii post-vanzare
DEFINITII DE LUCRU

Planificarea; ansamblul de activitati, culegerea de informatii si recapitularea datelor detinute despre industria noastra, desfasurate inainte de orice intalnire, telefon sau contact cu clientul.
Stabilirea obiectivelor; fixarea rezultatelor le care dorim sa ajungem dupa intalnirea cu clientul,a cailor de a atinge acele rezultate, a resurselor implicate si a limitei de timp in care acele rezultate trebuie atinse.
Vanzarea in sine; ansamblul de activitati desfasurate la locul intalnirii si in prezenta clientului.
Administrarea; completarea acelor forme, formulare si documente si desfasurarea acelor activitati, cerute sau nu de catre management, pentru a asigura in orice moment o imagine clara asupra activitatii proprii, asupra rezultatelor si cailor de imbunatatire a lor.
Evaluarea; constientizarea si analiza cailor, metodelor si cauzelor care au influentat rezultatul vanzarii.
Servicii port-vanzare; ansamblul de activitati desfasurate, in prezenta sau in absenta clientului, menite sa-l faca pe acesta sa mareasca pe viitor suma de bani destinata produselor noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu